Nieuwsbericht

Voor twee zaken wil het bestuur aan leden en belangstellenden de gelegenheid bieden kennis te nemen van wat er speelt en gaat gebeuren. Hiervoor beleggen we een extra algemene ledenvergadering op donderdag 18 augustus om 20.00u met een inloop vanaf 19.30u.

Het zal ten eerste gaan over de bouw van het nieuwe wedstrijdsecretariaat op de plaats van de oude kleedkamers. Tekeningen zullen laten zien wat er komen gaat. Financiering en tijdpad zullen worden uitgelegd.

Ten tweede zal het over de aanleg van een pannaveld gaan. De aanzienlijke bijdrage uit het Schipholfonds (zie elders op de site) maakt deze aanleg mogelijk. Het hoe, wat en waar zal aan de orde komen, evenals de financiering.

Er zal volop gelegenheid zijn voor vragen en opmerkingen.

Jullie zijn van harte welkom.

Hans Groen

Uitgelicht bericht

Bondscoach Sarina Wiegman verrast voetbalclub Vitesse ’22 met driejarig ING-sponsorcontract

Dinsdagavond 23 juni kreeg Vitesse’22 uit Castricum groot nieuws! De club heeft een driejarig sponsorcontract voor het meiden- en vrouwenvoetbal van ING Voetbal gewonnen!
Sarina Wiegman, de bondscoach van de Oranje Leeuwinnen en ambassadeur meiden- en vrouwenvoetbal en Steven Sedee, manager sportsponsoring ING, deelden dit geweldige nieuws mee in een online seminar, waar een groot deel van de clubleden op deze prachtige zomeravond naar zat te kijken.

Vitesse’22 is geselecteerd voor dit contract omdat zij, net als 200 andere clubs, dit voorjaar een plan bij de ING hebben ingediend om het meiden- en vrouwenvoetbal optimaal te gaan ontwikkelen en professionaliseren. Zo wil Vitesse’22 zich als dé club voor het meiden- en vrouwenvoetbal op de kaart gaan zetten in onze regio de komende jaren. Ze viel samen met 60 andere clubs in de prijzen en won uiteindelijk samen met een klein deel daarvan…

Uitslagen

Er zijn geen uitslagen bekend.

1e in de poule

Er zijn geen teams 1e in de poule.

Uitgeest 1 - Vitesse 22 1
11 Aug